Back până la Homepage

Returnare și schimbare

Refuzare / schimbare

Ați făcut vreodată achiziții negândite pe care ulterior regretați că le-ați făcut? Noi de la BAGSO.BG încercăm să vă facem să vă simțiți relaxați și mulțumiți la cumpărături în magazinul nostru online. De aceea, vă oferim un drept complet de 100 de zile de refuz sau schimbare a unui produs achiziționat de la noi!

·         Ce trebuie să faceți?
Completați formularul nostru simplu pe care l-ați primit odată cu expedierea. Dacă l-ați pierdut deja, îl puteți descărca din următorul link

·         Care sunt condițiile?

Produsul achiziționat nu trebuie să fi fost purtat sau folosit, ci doar probat acasă și trebuie să fie în starea  sa comercială bună (fără deteriorari, mirosuri, pete etc.). De asemenea, ambalajul original în care ați primit produsul trebuie să fie în stare bună comercială și returnat înapoi. Trebuie să returnați toate broșurile, etichetele și documentele cu care ați primit fără a fi mototolite/rupte.
Este necesar bonul fiscal emisa de firma de curierat (dacă este pierdut/aruncat si nu o puteti prezenta, nu putem rambursa suma platita pentru produsul respectiv (regulament ANAF).
Serviciile de curierat de anulare/schimb sunt pe cheltuiala dvs.
Expedierea să fie trimisă cu opțiunea „Deschidere colet”.
Toate sumele se rambursează numai prin transfer bancar, în termen de 14 zile de la data primirii expedierii.
Produsul a fost bine ambalat astfel incat sa nu fie deteriorat in timpul transportului, produsul nu a fost inlocuit deja altă dată.

·         Cum și unde se clarifică returnarea și alte detalii?

După ce ați completat formularul de mai jos, vă vom răspunde în detaliu la e-mailul pe care l-ați furnizat.
În cazul în care există o diferență de preț, aceasta va fi rambursată prin transfer bancar sau dedusă din costul de transport.

IMPORTANT! Produsele nu pot fi schimbate de mai multe ori! Dacă un produs a fost deja înlocuit, suma aferentă acestuia nu poate fi rambursată dacă au trecut mai mult de 14 zile de la primirea primei expedieri!

Reclamație
Ați primit un articol defect? Nu vă faceți griji! Vă trimitem imediat unul nou complet GRATUIT, iar returnarea produsului defect va fi pe cheltuiala noastră!

·         Ce trebuie să faceți?

Completați formularul nostru simplu pe care l-ați primit odată cu expedierea. Dacă l-ați pierdut deja, îl puteți descărca de la următorul link: link

Care sunt conditiile?

Simplu returnați-ne produsul defect!

Trimiteți reclamația în termen de 5 zile de la primirea produsului defect. (cerere plasata prin formularul menționat de mai jos).

 

Când nu am dreptul de a returna produsul? 

• uzura naturală a produsului; 

• deteriorare mecanică; 

• după modificări făcute singur; 

• lipsă sau o întreținerea necorespunzătoare; 

• factori externi – de ex. deformari si dezlipire cauzate de uscarea produselor lângă sobe si calorifere; 

• spălarea/uscarea mecanică a produselor; 

• modificări ale structurii/culorii pielii, în funcție de natura acesteia; 

• decolorarea / lăsarea  vopselei din geantă cu căptușeală, vopsită cu coloranți naturali. 

 

Altele
Modificarea/ repararea produselor nu este oferită!

!La rambursarea unei sume, se deduce o taxă de 1,20 BGN cu TVA pentru tranzacția bancară.

*Dreptul de anulare de 100 de zile se aplică comenzilor plasate după data de 20.11.2021.

loading...